152010
Book
In basket
Ta książka jest niczym gra komputerowa - pokonując 14 jej poziomów, czyli czytając tyle właśnie rozdziałów, poznasz 14 mitów współczesnej kultury. Kultury konsumpcyjnej. Te mity - wbrew temu, co wmawiają nam spece od reklamy, marketingu i PR - nie są drogą do szczęścia. Zwodzą nas i prowadzą w ślepe, życiowe uliczki. Dlatego razem z autorami i bohaterami tej książki, którzy dzielą się z czytelnikami swoimi życiowymi doświadczeniami, warto się zastanowić, czy naprawdę wszystko, co ważne można kupić za pieniądze? Czy najważniejsze jest to, by zajmować się sobą, albo mieć modne pasje? Czy kobiety są już w pełni wyemancypowane, a za to mężczyźni całkiem do niczego? Czy to mity każą nam wierzyć, że nic nie musimy robić, bo i tak "wszystko będzie dobrze""? Albo, że wiecznie będziemy evergreen? Mitem może okazać się także, to w co wszyscy do niedawna wierzyliśmy, że stawiając na Wewnętrzne Dziecko, robimy najlepszą życiową inwestycję. Mitem może okazać się także to, że dla bycia nowoczesnym człowiekiem, wystarczy mówić o tolerancji. [www.merlin.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again