152010
Książka
W koszyku
Wybierz kategorię Tytułowy plan wydawniczy PWE - PDF Ekonomia Finanse i bankowość Geografia i turystyka Hotelarstwo i gastronomia Integracja europejska Języki obce Kulinaria Logistyka Marketing Metody ilościowe, informatyka Międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel zagraniczny Ochrona środowiska Psychologia dla menedżerów Rachunkowość Statystyka Zarządzanie Zasoby ludzkie Serie wydawnicze Czasopisma Książki po 10 zł Wydawnictwa partnerskie Markowe produkty turystyczne Adam Edward Szczepanowski Poleć produkt znajomemu Drukuj opis produktu Zapytaj o produkt Produkt dostępny ISBN: 978-83-208-1986-1 Cena katalogowa: 59.90 pln Cena brutto: 53.91 PLN Oszczędzasz: 5.99 pln Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających sie sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: Ľ istotę i cechy produktu turystycznego, Ľ korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, Ľ cykl życia produktu turystycznego, Ľ turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, Ľ koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, Ľ proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. [www.pwe.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 205-212.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej