151965
Book
In basket
We współczesnej gospodarce światowej rozwój biznesu międzynarodowego odbywa się pod wpływem dwóch trendów ľ globalizacji i integracji regionalnej. W efekcie tego przedsiębiorstwa działają w otoczeniu cechującym się szybkim postępem technicznym, skróceniem cyklu życia produktu, wzrostem znaczenia skali produkcji, zaostrzeniem się konkurencji, zwiększeniem roli badań i rozwoju, a także możliwością prowadzenia biznesu praktycznie na całym świecie wskutek likwidacji barier politycznych i handlowych oraz rozwoju w sferze komunikacji i transportu. Podręcznik autorstwa Profesora Jana Rymarczyka, jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. W książce autor omawia dwie zasadnicze formy biznesu międzynarodowego, tj. handel i bezpośrednie inwestycje zagraniczne, oraz działalność przedsiębiorstw w wymiarze międzynarodowym. Walorem podręcznika jest umiejętne połączenie zagadnień makroekonomicznych z mikroekonomicznymi, a także aspektów teoretycznych z praktyką działania przedsiębiorstw. [www.pwn.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339, MgC-5001 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Target audience note
Książka dla studentów uniwersytetów ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again