148689
Book
In basket
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
(Park Edukacja)
Publikacja składa się z czterech części: historia reklamy w polsce i na świecie ; teoria reklamy, czyli analiza języka i opbrazu, zagadnienia z zakresu psychologii i retoryki ; reklama w praktyce: agencje reklamowe, domy mediowe, badania marketingowe, strategie kampanii reklamowych, planowanie mediów, zagadnienia z zakresu badania skuteczności reklamy ; aspekty prawne reklamy, m.in. ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta i zasady prowadzenia reklamy w prasie, radiu i telewizji. [www.pwn.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-659 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł. podtyt.: Od pomysłu do efektu.
Target audience note
Dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again