151897
Book
In basket
Nawet w najlepiej zarządzanych firmach i instytucjach zdarzają się sytuacje kryzysowe, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i wartość rynkową. W książce autorzy wyjaśniają, jak należy się przygotować do takich sytuacji oraz minimalizować negatywne skutki kryzysów. W tym celu omawiają wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania kryzysem, kładąc główny nacisk na aspekt komunikowania się firmy z otoczeniem oraz techniki przewidywania sytuacji kryzysowych i zarządzania nimi. Swoje rozważania wzbogacają licznymi przykładami i studiami przypadków. Polskie tłumaczenie zostało rozszerzone o omówienie dwóch sytuacji kryzysowych z kraju, co pozwala przybliżyć lokalne realia. Książka przeznaczona jest dla studentów zarządzania, psychologii, socjologii, a także specjalistów w dziedzinie public relations i menedżerów. [www.pwe.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 225-[226].
Target audience note
Dla studentów zarządzania, psychologii, socjologii, a także specjalistów w dziedzinie public relations i menedżerów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again