149061
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995. - 196, [4] s. : il. ; 21 cm.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-339, MgW-10710 (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
There are copies available to loan: sygn. F.5 - 33/Podr. (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-4569 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 195-[197].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again