152010
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematyki zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Autorzy przedstawiają w niej rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także otoczenie dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorstw, metod stymulowania procesów rozwojowych w turystyce, jak również organizacji i finansów przedsiębiorstw turystycznych oraz znaczenia inwestycji w ich rozwoju. Dodatkowym walorem książki są praktyczne wskazówki, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwo turystyczne może efektywnie konkurować na rynku europejskim. [www.pwe.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5319, C-338.48 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 295-300.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki dla studentów organizacji, ekonomii, zarządzania turystyką.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej