152010
Book
In basket
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematyki zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Autorzy przedstawiają w niej rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także otoczenie dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorstw, metod stymulowania procesów rozwojowych w turystyce, jak również organizacji i finansów przedsiębiorstw turystycznych oraz znaczenia inwestycji w ich rozwoju. Dodatkowym walorem książki są praktyczne wskazówki, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwo turystyczne może efektywnie konkurować na rynku europejskim. [www.pwe.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-5319, C-338.48 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 295-300.
Target audience note
Podręcznik akademicki dla studentów organizacji, ekonomii, zarządzania turystyką.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again