148371
Book
In basket
Podręcznik akademicki zawierający systematyczny wykład z zakresu teorii i badania konsumpcji. Autorzy przedstawiają w nim podstawowe pojęcia ze sfery konsumpcji oraz czynniki kształtujące poziom i strukturę konsumpcji, a także funkcje konsumpcji, prawidłowości jej rozwoju oraz nowe zjawiska i tendencje występujące w konsumpcji społeczeństw wysoko rozwiniętych. Omawiają także wyczerpująco źródła informacji o konsumpcji oraz pomiar i metody analizy konsumpcji. Podręcznik jest skierowany do studentów szkół wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów magisterskich i doktoranckich, ale powinni po niego sięgnąć praktycy zajmujący się zawodowo badaniami marketingowymi, polityką gospodarczą i społeczną oraz ochroną i edukacją konsumenta. [www.techniczna.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-4783, MgC-4783/a (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 261-264. Indeks.
Target audience note
Podręcznik akademicki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again