148371
Book
In basket
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciek Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204, [1] s. ; 21 cm.
(Key Concepts)
Społeczności i klasy społeczne wydają się znajdować w nieuniknionym odwrocie. Wzrasta niepewność na rynku pracy, a coraz mniej ludzi postrzega samą pracę w kategoriach nadawania sensu życia. Zwracają się ku konsumpcji po miejsce w społecznej hierarchii, poczucie tożsamości i osobistego spełnienia. Wydaje się, iż doświadczamy obecnie przejścia od społeczeństwa opartego na produkcji do nowego typu porządku społecznego - społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego nie ma wcale tak wiele dróg ucieczki. Konsumpcja analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i produkt placement. [www.labotiga.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-366, MgC-192 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 189-200. - Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again