148510
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. [www.merlin.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently unavailable
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-80/81, MgC-3511 (2 egz.)
Notes:
General note
Tyt okł.: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again