148156
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. [www.merlin.pl]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-80/81, MgC-3511 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt okł.: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej