152010
Książka
W koszyku
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relaions, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie przez Autorkę wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych.Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce. [www.pwe.com.pl]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 170-[175]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej