152012
Książka
W koszyku
(Poradnik Menedżera)
Wszystko, co trzeba wiedzieć o public relations jako jednym z aspektów zarządzania nowoczesną firmą, omówienie technik promowania firmy i utrzymania dobrego wizerunku, praktyczne wskazówki, jak zorganizować kampanię reklamową, prezentację, imprezę i wystawę, rady, jak wykorzystywać kontakty z mediami, przygotowywać informacje prasowe i jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. [www.wiedzaizycie.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, prezentacje, kampanie, komunikaty, sponsoring, badania opinii, metody oceny, współpraca z mediami, imprezy i wystawy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej